Götet

Tjena bloggen! Allt bra? 

Det är söndag, klockan är snart midnatt och imorgon ska jag till skolan (naaaaeee säger du det?!). Tur för mig att jag har sovmorgon imorgon och dessutom att jag sover hos min bror i Ljungby. Hade aldrig pallat annars. Idag gick jag upp vid tiosnåret, åkte till Lagavallen och dömde en 05-match, åkte tillbaka till Ludde och la mig och sov. Sen kom Jenny hem, Luddes flickvän för er som inte vet, då drog vi till gymmet och kämpade på. När vi hade tränat klart kom vi hem och lagade tacos, så kvällen har bestått av tv-kollande med en taco i handen. Perfekta kvällen, enligt mig. 

Igår var jag och Tova i Göteborg med min familj, på Liseberg. Hade en jättemysig dag med en styck bästis of mine. Det enda som var lite tråkigt under dagen var köerna där inne, men vi hann ändå med att åka de roligaste sakerna! 
Hahaha alltså, denna sista bilden är ändå den bästa. Kvinnan till vänster om Tova, med okänt namn, började prata med oss i kön till Mechanica och var så himla rolig och go. Så go att jag var tvungen att ta en selfie. Najs! Natti
2 kommentarer
Anonym

Hur kan man vara så snygg som du?

Svar: Hahaha men söt
Minou Bergström

Anonym

Du är riktigt snygg!! tror du att man har en chans?

Svar: Ahahha nää tyvärr <3
Minou Bergström