Peaches

Godkväll, hörni! Brukar ju skriva här att livet rullar på som vanligt men just nu är det inte som vanligt, utan jag skulle snarare påstå att det är ganska hektiskt. Och nej, det är inte så dramatiskt som det låter, hehe. Men jag har haft så mycket att göra denna veckan och tempot har varit högre än vanligt för mig som oftast brukar ta det rätt lugnt. Allra mest har fotbollen varit i fokus, jag har typ bara tränat och spelat matcher. Imorgon ska jag spela min tredje match för veckan. De andra två slutade med vinst så det hoppas jag att denna också ska göra. Tagg!!!

Skolveckorna går fortare än förväntat och även bättre än förväntat. Men nu har vi börjat få reda på prov och sånt, man märker ju att det håller på att dra igång på riktigt (blöööö). Lärarna har varit ganska snälla mot oss nu i början för att vi ska komma in i tempot sakta men jag hade nog hellre tagit lite mer skolarbete de första veckorna än att lite av det som vi hade kunnat göra då kommer nu. Aja! Nu måste jag sova så att jag orkar mig upp imorgon bitti. Samling 11:45! Godnatt 💖💕💗


1 kommentar
Anonym

snygg babe!<3