Dum av dig

Igår var det helt plöstligt söndag och jag gick upp klockan sju för en timme senare påbörja ett femtimmarspass. De timmarna gick jättesnabbt så det var riktigt skönt. Vid femtiden skjutsade mamma in mig till Agnes där Elin också var. Där chillade vi ett tag innan Elin drog hem och jag och Agnes drog på oss termobyxorna för att åka lite pulka vid Hjortsberg. Det var verkligen evigheter sen man åkte pulka så det gjorde ju det hela till en (nära-döden-)upplevelse. Efter en stund kom även Matilda och Simon. Vi fick till och med med oss Pabi en stund på slutet också. Trodde vi aldrig! Därefter drog alla hemåt och jag och Agnes gick och la oss relativt tidigt. Idag var det skola på schemat och den var ganska seg. Jag var också ganska seg och på dåligt humör så det sög :P Efter skolan va jag med Vilma en stund och sen gick jag till Maja där Emilia också va. Favs. ❤️

Men nu måste jag verkligen plugga!!!! Skriver en annan dag. Puss

1 kommentar
Anonym

Roomtour? 😮

Svar: What? Hahaha
Minou Bergström