Och jag vill bara känna hur det känns, tänka tillbaka och bara minnas vår sekvens

Söndagsångesten kommer som varje söndag krypandes och sätter sig på mig. Pallar ej skolan nu alltså, så jobbig. Två veckor kvar, försöker hålla ut!! I helgen har jag gjort exakt ingenting, vilket har varit skönt med tanke på att jag ska träna en hel del nästa vecka. Fick ett sms från vår tränare som sa att det var träning för oss imorgon och som jag har längtat! Däremot kan jag bara träna i 45 minuter eftersom att den sista bussen hem går innan träningen har slutat, men lite är bättre än ingenting alls tycker jag nog. Det var längesen jag tränade fotboll nu så det ska bli roligt förhoppningsvis. Idag har jag och mamma firat min fina morfar som fyller 70 imorgon. Vi käkade lite mat och sånt, det var trevligt! Efter det så åkte vi hemåt, hann inte vara hemma så himla länge innan världens konstigaste grej hände. Mitt uppe i mitt sällsynta rumsstädande så gick strömmen i huset, gick ut och kollade och helt plötsligt så började det lukta brandrök??? Efter mycket letande efter orsaken så kom jag och mamma på att det kom från diskmaskinen, Ludde kom ner och tittade lite på den och efter en stund så såg vi hur det FKN BRANN och så började det ryka en del, så vi fick ringa 112 (first time ever) och brandkåren kom med två bilar och sju brandmän hahah alltså och elden var inte ens stor lol XDDD Men det var jävligt tur att vi var hemma, tanken på annat får mig att bli gråtfärdig :P  Så nu har vi en diskmaskin mindre, med andra ord ingen alls så aaaa tjoho
 
Det roligaste med hela brandkårsbesöket var lätt att en av de glömde sin hjälm hahahaha
 
Om jag skulle beskriva denna söndagskvällen med ett ord: dramatisk
 
Nu ska jag sova, för att imorgon bege mig mot skolan ytterligare en vecka utan Felicia vid min sida. I need her
 
Godnatt!!
 
0 kommentarer