Fantasi

Hej allihopa! Hoppas ni har det bäst och har en rolig eller lugn helg. Som det ser ut för mig just nu så kommer denna helgen att bli väldigt lugn, vilket jag behöver just nu. Var hemma från skolan i torsdags för fick plötsligt halsfluss (??) på onsdagskvällen, tvingades dock att gå till skolan idag eftersom att vi hade nationellt prov i engelska på morgonen. Jag mådde faktiskt bra under dagen tack vare alvedon som stillade smärtan i halsen lite men skippade sista lektionen och åkte hem till Halmstad istället. Nu i eftermiddag har jag och familjen varit en runda på Väla och kollat runt lite. Jag hade ju en Odd Molly kofta som jag tyckte väldigt mycket om som krympte (!!!!) i tvätten, vilket gjorde den oanvändbar. Jag fick som tur var byta den mot en annan kofta men det fanns inga fina i affären så bytte till två tröjor istället, får köpa en kofta en annan gång! Är glad för tröjorna men kommer sakna koftan, haha. I allafall så kom vi hem därifrån vid åttatiden och sedan dess har jag bara tagit det lugnt, haft en skön fredag helt enkelt. 
Det enda som är tråkigt med just den vita t-shirten är att typ alla har den men hade inte så mycket att välja på så det fick bli den! Superfin trots att många har den, tycker jag. 

Förra helgen så var jag på fotbollscup i Vetlanda vilket var väldigt kul men jobbigt. Man är verkligen helt slut efter två matcher, tror också att det var därför vi åkte ut efter den tredje som vi dessutom spelade lite halvkasst. Men så är det ibland, det var en rolig dag i allafall! Har också varit på lite party, sovit över med Felicia och Hanna, dansat ensam framför spegeln till Fantasi med Freestyle...har säkert gjort mer saker men eftersom att min hjärna inte kan minnas mer än så just nu så får jag nog avrunda här XD Ni är bäst, puss!
 
0 kommentarer