Babylycka

Godmorgon! 

Igår var en kul dag. Jobbade 11-17 (inte så kul dock) och när jag kom hem frågade Emmy och Elin om jag ville komma dit och vara med de och Matte, vilket jag såklart ville! Så vi var hela kvällen och lite senare mötte vi även Felicia och Agnes, det var en jätterolig kväll!! 

Eftersom att Elin Lydén är lite smått totalt efterbliven så kunde jag inte sova hos henne som det var bestämt och gick istället till min bror på natten och sov där. Alltid lika kul att träffa han och Jenny men inatt har jag sovit jävligt illa och även hunnit att catcha upp en riktig förkyldning med halsont på köpet. Ja, ni hör ju själva hur det låter :( Inte så kul... men får hoppas att det går över snabbt för detta har jag inte tid med!! Nu ska jag åka hem till pappa och vara lite där och vila och imorgon ska jag hem till mamma igen, livet som skilsmässobarn 👍👍 Kramar 
Hahahaha bästa VI
1 kommentar
Hej

Vilken linje har du valt?:)

Svar: Jag har valt samhällslinjen! :)
Minou Bergström