"Nu ska jag ta mig över bron, vi hörs imorgon"

För er som inte har lyssnat på Kygos nya låt så heter den Stay. Lyssna! 
Älskade lilla pluttan. 
Fräscha bilder på fulaste mig och Tova idag
 
Eeeeh, ja. Som jag brukar säga och har sagt i typ två år nu: hej och förlåt! Ibland blir uppdateringen här på bloggen lite instabil, as you know, men det antar jag att ni är vana vid. Nu är jag i alla fall här. Enligt mina planer ska jag sova om fem minuter men får se hur det går med det. Jag vet att jag har en del att berätta men samtidigt känns det som att jag inte kommer ihåg någonting jag har gjort under den senaste tiden. Men ska försöka komma ihåg lite från helgen. 
 
Helgen inleddes med en standard busstur hem till Lidhult och därefter lite barnpassande i några timmar. Sen drog jag direkt hem och la mig för att dagen efter köra till Halmstad. Där fick jag ääääntligen krama och pussa på min lilla norska Freja. Ida och BEBISMAGEN med för den delen men mest Freja, hihi. Som jag hade längtat! Mamma och jag var med dem, mormor, Martin och Lizandra ungefär hela dagen. På kvällen hämtade pappa och Christin upp mig där och sen tillbringade jag resten av helgen i det nya huset som vi flyttade till för någon vecka sen. Från att ha bott i lägenhet i ett par år nu till att bo i ett stort hus var en riktigt skön förändring. Älskar det! Gillade lägenhetslivet innan med men ett hus är alltid lite mer personligt på något vis. Kommer bli så fint när vi får i ordning på allt i alla fall. Love it
 
Och idag var det måndag igen, den näst sista skolmåndagen innan jullovet!!! Det ni. Snart kan vi äntligen pusta ut. Längtar verkligen efter den känslan och kan inte vänta tills jag får starta om på nytt när det blir ett nytt år. 2015 har varit världens jävla skit-år, vilket gör att 2016 bara kan bli bättre. Lol. Som man alltid säger. Men nu tillåter jag det inte till att bli något annat haha! Aja. Nu måste jag verkligen sova hörni. Har sagt till Agnes att hon kan göra ett inlägg här om hon vill inom snar framtid, så det kan ni ju se fram emot. Men tills vidare: godnatt. Dröm fint och ha det så bra, så hörs vi!
2 kommentarer
Anonym

Plz va me aktiv :(

Svar: Ja gmn/gbn:/ ska
Minou Bergström

Anonym

Vgd

Svar: Chillar dd?
Minou Bergström