0041

Hej på er, från en misslyckad individ som i förra inlägget skrev att jag skulle uppdatera "imorgon" men som ni alla säkert märkte inte skedde. Detta är ju då jag i ett nötskal som ni vid detta laget borde ha märkt. Jag har en period just nu då jag verkligen inte orkar någonting, har inte ens mycket plugg utan är bara seg hela tiden typ? Mitt rum har stått ostädat i en månad, jag gymmar inte lika ofta som förut, sover för lite, stressar för mycket och skiter i saker. Vet inte alls vad det beror på men förhoppningsvis så förbättrar jag mig, haha. Vi får se helt enkelt. 
Men nu till lite roligare saker! Under tiden som jag inte har bloggat så har jag hunnit med ganska mycket som vanligt. Har firat pappa och Hugo, tränat fotboll, spelat match, tagit spexfoto med klassen, varit med Felicia, festat, försökt välja kläder till avslutningsdansen (omöjligt!!), fått sommarjobb, solat utomhus, haft en supermysig sovis med ett par underbart goa klasskompisar, varit med Agnes och massor annat. Allt har varit jätteroligt!

Nu måste jag verkligen sova men ska försöka blogga om de närmsta dagarna snart. Godnatt, puss och kram! 
0 kommentarer