Långhelg

 Idag är jag hemma från skolan. Gick och la mig för sent igår och vaknade idag upp med huvudvärk så jag satte väl mig själv lite i skiten där hehe. Fattar inte vad problemet med mig är, kan aldrig gå och lägga mig i tid. Även fast jag ligger i sängen tidigt så somnar jag aldrig för än klockan är alldeles för mycket. Aja. I torsdags var det öppet hus på skolan. Eftersom att vi som var där fick tillbringa större delen av eftermiddagen/kvällen där så fick vi också kompledigt dagen efter som var väldigt uppskattat. Efter öppet hus åkte jag, Felicia och Agnes hem till Agnes. Vi åt lite, fixade oss och sen cyklade vi tillsammans med Michelle och Elin till en fest. Kvällen var helt okej och dagen efter åkte jag hem till mamma igen för att några timmar efter det åka hem till pappa. På lördagen blev jag firad av pappas del av familjen, var roligt som alltid! Resten av mina lediga dagar har jag typ bara chillat (liiiite för mycket). Hade behövt plugga hela helgen men ja, blev ju ej så. Får ta vara på denna dagen istället. Puhhhhh. Imorgon har jag med säkerhet samlat lite krafter över natten och kommer till skolan, kanske utvilad om jag har tur. Nu ska jag städa rummet och sen börja plugga! Wish me luck. POK 
 
PS. Har jag glömt min vita odd molly blus hos någon av er? :((( Eller så ligger den gömd här hemma men hittar den verkligen inte :( Aja hejdå  
0 kommentarer