Lite av lovet berättat

Hej allesammans! Klockan börjar närma sig åtta på kvällen och jag sitter och kämpar med min engelskabok, (paus nu dock), som ska vara utläst och samtalas om tills imorgon. Kommer _dö_. Men resten av min grupp har inte heller läst ut den så jag behöver inte känna mig helt ensam. Stackars engelskaläraren. Hehe. Lovet är nu i alla fall slut som ni alla vet. Det känns väl inte så jättebra egentligen men det är bara att stå ut. Höstterminen gick sjukt snabbt så nu hoppas jag att vårterminen kommer gå minst lika snabbt. Puh. 
På lovet har jag faktiskt inte gjort så jättemycket. Mest firat jul, firat nyår, varit med vänner och jobbat. Har haft ett fint lov men känner mig trots det inte helt utvilad. Tror och hoppas att det är några som kan relatera. Sista veckan av lovet var jag bland annat med Emilia och Felicia hemma hos mig i Halmstad där vi hade tacomys och sedan filmkväll. Dagen efter chillade vi faktiskt hela förmiddagen innan jag sen lämnade av dem vid bussen och sa hejdå. Har även varit med Vilma, Christin och pappa en dag på Väla. Jätteroligt! På torsdagen innan vi började skolan igen var jag och ett par till tjejer hembjudna till vår fina Emmy där vi firade hennes födelsedag andra året i rad med mat, fika och skratt. Var jättekul. Efter det sov jag hos Vilma. 
I fredags var jag, mamma, Felicia och hennes mamma Gina ute och åt på Wild West. Bästisar. Sååååå jävla gott var det!!! Godaste maten ever där. Efter det åkte jag och mamma hem till mormor medan de andra åkte hem. Dagen efter gick jag och mamma på stan och jag utnyttjade mitt presentkort som jag fick på Body Shop och fick med mig ett mineralpuder och en fin liten tvål (hahaha lol) hem. Sen köpte jag en tröja, en mössa och äntligen hittade jag en sån kofta/jacka som jag har velat ha hur länge som helst nu. Lägger in en bild! Efter stanrundan så var jag och mamma hos min moster Lizandra en stund och hälsade på innan vi åkte hem i snökaoset igen. 
Fina hon
1 kommentar
Anonym

Those ribs 😍😍