teenage crime

Hej!! Börjar med att inleda detta inlägget med ett stort fett FÖRLÅT för att jag inte har bloggat på kanske, tio dagar? Har haft en del att göra och har prioriterat annat så det är till stor del därför.
 
Förra veckan befann jag mig hos residens Hallberg ett par gånger och så tränade vi tre gånger tillsammans under veckan. Vi gick då på två pass två dagar av de, TRX och Body Attack. Det förstnämnda var rätt tråkigt medan de andra var superroligt!!! Ska lätt göras om! Tränade med Tova och Oscar också någon av de dagarna, gick på filmfestival på Kungshög och sen kom äntligen den efterlängtade fredagen som jag, Hanna, Tova och Elin hade längtat till länge! På kvällen drog vi till Huskvarna och va på världens bästa Maggiokonsert där hon sken som den star hon är. Väldigt roligt med några av de bästa jag vet! Efter konserten så sov jag hos min broder i Ljungby, dagen efter så tränade jag och Tova i någon timme och efter det så stack jag hem. På kvällen var jag hemma hos Fellanbellan och myste. Babe!!!
    
    
    
    
    
 
0 kommentarer