Nu jävlar e det jullov

Finaste niiiiiii!! Hur känns det med jullov? Enligt mig: bästa känslan ever. Dock är det synd att man ändå inte kan släppa skolan ur huvudet typ?? Kan inte njuta av lovet för oroar mig för hur skolan kommer gå nästa termin. Aja! Snart är det julafton i alla fall och det ser jag fram emot lite. Ska bli mysigt att vara med familjen, blir alltid bästa kvalletiden på julafton eftersom att alla går in i mys-mode. Något som även närmar sig är nyår!!!! Bästa nyår (alltid överskattat af men i år tror jag det blir bra). Längtar ❤️❤️

De senaste veckorna har jag väl typ inte gjort så mycket egentligen. Men har nu äääääntligen fått en ny telefon. Som jag har väntat. Har ett x antal gånger varit ganska nära på att slänga telefonen jag lånat av Felicia i väggen men jag stod ut, konstigt nog. På tal om Fellan så vill jag ha hem henne nu:((( Tur att hon kommer nästa vecka. Nu orkar jag tyvärr inte skriva mer för somnar när som. Har inte så mycket bilder på denna telefon men ni får de jag har.
Paps o jag chillinkillin in da soffa 
I helgen var det julbak och julmys hos pappa med Christins släkt. Bästa dom ❤️❤️ 
En fin hälsning från två fulingar Bilder från söndags då det var fest och jag fick träffa Hampe igen efter jättelång tid💗💗 Så kul. Sista bilden, tagen 02:47, talar för sig själv! Två bilder från dagen efter. Salva under näsan pga förkyld :( 
Natti




 






2 kommentarer
Anonym

Hur lång är du? :o

Svar: Sist jag mätte mig var jag 168 cm lång! :)
Minou Bergström

Anonym

Varför är många bilder svart/vit

Svar: Haha, tycker det är fint bara!! 😄
Minou Bergström