2014

     
 
Och sådär nästintill tre veckor efter nyår så tänkte jag göra en liten 2014-årsresumé. Byeeee
 
Beskriv året med tre ord.

Svar: Lärorikt, lite upp och ner, för det mesta riktigt bra! 

 

Bästa köpet?
Svar: Hmmm. Antingen mina Nikes, vinterjackan, Fjällräven eller mina Bulls. Kan inte riktigt bestämma mig. Eller jo. Min Fjällrävenväska, utan tvekan. YES to the BOX 

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Svar: Hade många låtar som jag förknippar med 2014 faktiskt. Har lyssnat på Håkan en massa, men annars så: The Man med Aloe Blacc, Rather be med Clean Bandt, Jess Glynne, Younger - Kygo Remix med Seinabo Sey, Riptide med Vance Joy och Din Soldat med Albin. Väligt många med andra ord, och fler än de haha! 

 

Vem har du umgåtts med mest?
Svar: Felicia hela året, annars Hanna, Tova, Elin, Erik. 

 

 

 

Har du haft ett förhållande under 2014?

Svar: Ja, men inte under hela 

 

Vart reste du under 2014?

Svar: Om det är utomlands som man ska fokusera på så var det ju Spanien i mars, sen har jag varit i Norge och Danmark med såklart haha lol. 

 

Vad var din största tabbe 2014?

Svar: Haha det har väl varit ett par stycken såklart men ingen specifik som jag kan prata om. Typ hela skolavslutningskvällen var en tabbe som jag gjorde och ångrar hahaha

 

Vilka ser du som de största händelserna under året?

Svar: Mest saker hände under sommaren. Saker såsom att jag konfirmerade mig, Elida, åkte till Gothia med världens härligaste lag, träffade Olle för första gången i verkligheten, massa Ljungby och Ryssby-häng med bra folk, Stockholm och One Direction, var på Gotland med familjen, sen mot hösten och vintern hände ingenting kul. Men nyårsafton var väldigt lyckad!

 

    

 

Har du blivit bättre på något?

Svar: Jag har både vuxit som person och inom fotbollen rätt mycket med, fått bättre betyg, upplevt och lärt mig mycket. Har vågat mer och skitit lite mer i vad andra tycker och tänker, till skillnad från vad jag gjorde förut. 

 

Vad var extra dåligt med året?
Svar: Hela hösten och vintern

 

Vad var extra bra?
Svar: Mina vänner och min familj! 

 

Lärde du känna några nya människor?
Svar: Ja det gjorde jag! Och inte bara helt nya, utan också lite bekanta som jag har kommit mycket mer nära med. 

 

  

 

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?

Svar: Hahaha ja, massor. Dock inget som jag kan ta upp här XD

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Svar: Alla goa människor!! 

 

Vad var din största framgång på jobbet 2014?
Svar: Har ju inte haft nåt jobb haha så har inget svar på det tyvärr. 

 

Största framgång på det privata planet?
Svar: Jag har blivit mycket mer självsäker. Sen har jag blivit så mycket bättre i skolan som jag skrev där uppe, vilket känns kul. 

 

 

 

Vem saknade du?
Svar: Det finns väl olika personer som jag har saknat i perioder då man inte har setts på ett tag. Men överlag så har jag saknat väldigt mycket kan jag säga helt enkelt. 

 

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?

Svar: Att träna mer, plugga mer, satsa mer på saker jag älskar och att tro mer på mig själv. 

 

Tror du 2015 kommer bli lika bra?

Svar: Haha ja det är klart att man hoppas det i allafall. Men det blir det nog. Dock blir 2014 svårslaget, det var det bästa året i mitt liv än sålänge om man ska se på de roliga sakerna som hände. Ser fram emot sommaren detta året något enormt! 

 

Vad kommer du sakna från 2014?

Svar: Sjukt mycket saker kommer jag nog sakna, speciellt såna saker som jag vet att jag inte kommer få uppleva en gång till. Menmen, får skapa nya minnen 2015! 

 

  

 

Vad önskar du att du gjort mer?
Svar: Satsat mer och jobbat med mig själv lite. 

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Svar: Hahaha mat och kläder :/ 

 

Och så slutligen; dina planer inför 2015?

Svar: Att fylla 16 (längtar mycket trots att det är cirka 9 månader kvar) och börja övningsköra, vara mycket med mina kompisar och familj, träffa nya människor, vara öppen och allmänt glad haha. Då blir livet som bäst!

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?

VAR FKN GLAD 

 

  

0 kommentarer