Påsklov


Yoooo! Matchen i fredags blev i sista sekund inställd, vilket gjorde att mitt humör för kvällen sjönk från toppen till botten. Istället åkte jag först hem till Lidhult, vilade en stund och sen åkte jag bussen till Halmstad, stressad och ledsen. Haha. Ni vet när man är ledsen för ingenting typ? Sååå tråkigt men det blev bättre med kvällen. Somnade tidigt och dagen efter gick jag med familjen på stan och käkade ute. Sedan tog jag bussen till Ljungby och hängde med lite kompisar, trevligt trevligt. Sov hos Vilmisen och vi gjorde faktiskt ingenting speciellt under timmarna vi hann umgås innan jag skulle hem igen. Tog det lugnt mest, det var mysigt! 

Nu är jag hemma hos mamma i Lidhult igen och det är påsklov. Min moster, hennes sambo och min kusin Freja är här och hälsar på nu i tre dagar så det är med de jag kommer umgås med nu i början av lovet i allafall. Sen har jag inte planerat så mycket men det är ju också skönt. Puss 
0 kommentarer