Vi har hela världen i våra händer

Hej bloggen va kul att ses hehe
Va ett bra tag sen nu, förlåt men har en bra anledning till att inte ha bloggat haha. Menar absolut inte att det är bra, för denna veckan har endast bestått av fotboll och läxor. Som ni märkte på förra inlägget så är jag rejält jäkla skoltrött nu! Gjorde biologiprovet idag igen, vet inte riktigt hur det kommer gå, får hålla tummarna för det bästa. Men fotbollen har varit rätt så rolig, nu laddar jag riktigt inför match imorgon också! FREDAG ska bli så oerhört jättejättejätte skönt, någon som håller med? Någon av alla mina 40 unika läsare? 
 
Just nu sitter jag i allafall och dunkar musik, smsar med Ebbisen och skriver en JÄVLA lång motivering till våra mjölkpaketsbilar som ska vara klar imorgon. Börjar närma mig slutet,så gott! Eftersom att Freddeboi, våran teknik lärare, hotade med att om man inte skickar iväg motiveringen innan 14:30 imorgon så stängs hans inkorg till mailen så är det bäst att jag rappar på lite:-P Inte nog med de da...mamma kommer hem snart och förväntar sig en färdig redovisning då jag har varit hemma sen halv fyra hehe. Livet är inte lätt bröder. Just det! Glömde säga! Har varit med Tildisen idag, myse. Vi solade satan i flera timmar och hon hjälpte mig att plugga på SO provet imorgon.
Wish me luck!
 
Detta inlägget var speciellt ägnat till Alicia Carlsson och Felicia Brunke. De båda har tjatat på mig nu om att blogga så, här älsklingarna. Love you! 
1 kommentar
Alicia

Hahahah åh bra att du tog tag i bloggen Minou, STOLT!!!
Loveu2 honeeey <3

Svar: Ja åh tackis, försökte göra dig stolt älsklingen!!!! Puss<333333333
Minou Bergström