Promote what you love instead of bashing what you hate :-)

Det är äntligen fredag men jag kan idag inte vara med och uppleva äntligen-fredag-känslan som man får vid skoldagens slut, eftersom att jag stannade hemma idag. Vaknade med en sån fruktansvärd huvudvärk och då hade jag ingen lust att pallra mig iväg till skolan, tyvärr. Pratade med Felicia innan och hon sa att det var jättemånga som var borta haha, det blev en liten klass idag. I allafall så har jag sovit bort de mesta av huvudvärken nu och det börjar släppa. Åt precis lite så det lär väl hjälpa! Jag har kollat på de solsidanavsnitten som jag inte har hunnit sett på söndagarna, och ska nu börja att skriva på min novell i svenskan som jag definitivt måste ta tag i. Har lite bra idéer på den där så jag hoppas på ett bra resultat! 
 
I eftermiddag så ska jag vara barnvakt hela kvällen, till tio någonting, är inte så taggad men Bella och Tilda får mig nog på bättre humör så småningom hihi. 
 
Nu hade jag helt plöstligt inte så mycket mer att säga så om jag får mer att skriva om så skriver jag kanske lite senare! Novellen står nu högst upp på prioriteringslistan, så det ska göras. Hejdåååå 
 
Massor mysiga bilder från året lol vad jag saknar 
 
Oki:-) 
 
Kraaaam 
 
 
 
0 kommentarer