Borta bra men hemma bäst

Hej igen! 
 
Nu är det söndag och jag är efter fyra superbra dagar hemma. Har ätit massor glass och onyttigheter, lärt känna andra människor, hittat på nya saker och njutit av tillfället ordentligt. BADADE I HAVET OCKSÅ, har aldrig i mitt liv badat i sånt kallt vatten. 10 grader. Hahaha när man hoppade i fick man en sån chock, jag kunde liksom inte prata eller något utan man andas bara i panik och skriker.
 
Konfalägret var alltså verkligen jättekul, roligare än vad jag hade förväntat mig! Den första dagen så ville jag ju mest bara hem haha, men det blev mycket bättre efter ett tag. Har aldrig seglat innan heller och att sova och bo på en båt hela tiden var en upplevelse faktiskt.
 
I allafall så kom jag hem precis för några minuter sen bara. Har redan hunnit ta på mig bikinin och sitter nu ute på terrassen och solar. Helt underbart väder har det varit, och är ju!!? Nästan hela helgen har det varit bra, i allafall runt Göteborg där vi har varit. Gillar det så mycket, nu är sommaren på vääääg 
 
Ikväll ska jag städa rummet, packa upp, ut och springa och lite såna saker. Att städa rummet är åtminstone riktigt välbehövligt ":-)". Skriver imorgon!!!! 
0 kommentarer