400 Lux

Hej på er! 

Ligger just nu i sängen, precis som jag har gjort de senaste 4 timmarna, och gör ingenting. Vilket lugnt liv jag har. Men har faktiskt gjort lite idag! När vi kom fram till Ljungby igår så följde jag och Felicia med Emmy hem och och sov hos henne. Vi låg och pratade i någon timme på natten och sen somnade vi, trötta som vi var. Dagen efter, alltså idag, så har vi mest käkat (haha lol), och sen åkte vi till Emmys och resten av 99ornas innebandymatch och kollade på den. Det var jättespännande haha, har aldrig kollat förut!!! De vann med 3-1 om jag minns rätt, kingzz👑

Efter matchen så åkte vi hem till Emmy igen och käkade lite, sen åkte vi till bussen och jag och Felicia åkte till Petersburg där mamma hämtade oss. 

Bra kväll och dag hos bästa Emmy, kunde ju inte bli bättre! Förövrigt ikväll så har jag bara kollat på Desperate Housewives, kan inte sluta. Så spännande. Men nu har jag snart bara en säsong kvar, det är olyckligt. Åh</3

Men nu ska jag nog sova, så jag inte är allt för trött imorgon. Tur att det är studiedag! Kram 



0 kommentarer