2014-10-13

Hola people! 
 
It's monday niiiight och här ligger jag i ett nystädat och ommöblerat rum med värk i hälarna efter allt runtklampande här hemma. Hela kvällen har jag ägnat till mitt kära rum som aldrig riktigt verkar vilja va mig troget när det gäller kläder på golvet, damm på listerna och fylld smutstvättkorg. Det tar alltid över fyra timmar för mig, på något konstigt jäkla vänster. Men ja, nu är jag i allafall klar och ska som alltid plugga på moppen i en halvtimme-timme. Är väldigt stressad faktiskt heh men det kommer nog att lösa sig bra hoppas vi. 
 
Dagen har varit rätt bra och det blir nog morgondagen också. Jag vill bara att denna veckan ska gå snabbt nu. Längtar till helg. Då händer det en massa roligt faktiskt!! Så veckan ska snabbt plöjas igenom med plugg på schemat varje dag och sen till helgen kan jag äntligen slappna av och göra lite roliga saker! 
 
Nu när jag ändå har städat och fixat i ordning rummet så kan jag visa lite. För ovanlighetens skull. 
 
 
Tova Hallberg hälsar så gott förresten. Baaaaaeeeee <3<3 Godnatt babez
 
 
 
 
 
 
 
 
0 kommentarer