Wonder what you're dreaming

Hallejhallååååå bloggen !! 
 
Som vanligt så hoppas jag att ni mår bra. Helgen har varit jätterolig faktiskt så den är jag mer än nöjd med. Jag har pluggat på moppen lite och sen åkte jag till Ljungby på lördagen för att vara med Tova. När jag först kom dit så gjorde vi inget speciellt, låg och pratade och tog det mycket lugnt. Sen så käkade vi tacos och därefter så bestämde vi och några andra tjejer att vi skulle cykla upp till donken en stund haha. Så det gjorde vi. Hanna kom till mig och Tova, tillsammans cyklade vi ditåt. Sen väl där så var Matilda, Alicia och Elin. Vi var väl där i någon timme, åt lite och pratade om lite roligt, sedan åkte vi ner mot stan en stund och va med några andra uppe vid Hjortsberg. Eller aa, vi var bara och kollade läget i kanske tio minuter haha, och sen stack alla vi tjejer på varsina håll nästan förutom jag som åkte hem tillsammans med Tova då. På kvällen kollade jag och hon på film och somnade sent. Vi har även infört ett godisförbud från och med imorgon som vi ska se om vi kan hålla!!!! Blir roligt att se. Så i helgen har vi ätit hur mycket godis som helst för att ta vara på de sista. Hahaha vi kommer inte klara mer än tre dagar, lovar
 
Idag var det (hemskt ledsen över att säga det men..) söndag. Har inte längtat efter denna dag. Men den blev ganska bra ändå faktiskt. Efter att jag och Tova hade vaknat till efter en dålig natts sömn från bådas sidor så åt vi frukost framför Grease. Därefter skulle hon träna och då kom Hanna och hämtade mig. Jag och Hanna var i några timmar, kollade på American Horror Story och pratade. Därefter åkte jag bussen hem med Fellanfisen och Omar. Följde med Felicia hem och var där ett tag också.
 
Sååå det är väl lite av min helg i allafall. Den har varit bra. Behövlig! Nu har jag precis avslutat mitt moppeplugg för idag och ska snart gå och lägga mig.
Byeeee
 
0 kommentarer