Make it to me

Hej på er! Blir en snabbis nu ikväll för har lite läxor kvar att göra. Idag har jag varit hemma från skolan. Fick världens jäkla förkyldning igår (host, host, Erik Hummer som smittade mig) och kunde därför inte träna på eftermiddagen så drog hem istället. Sen gjorde jag inget, pluggade bara. Läste lite i Ondskan, som är jättebra just nu och sen la jag mig faktiskt rätt så tidigt. Hela kvällen va jätteskön och lugn. Idag när jag vaknade på morgonen så kände jag rätt så direkt att det var meningslöst att åka till skolan så jag stannade kvar i sängen istället. Vaknade någon timme efter det och sedan dess har jag bara degat runt här hemma, hostat, nysit och haft tråkigt. Nu på kvällen satte jag mig med matten ett tag och fick förvånansvärt (!!) mycket gjort. Känns bra. Och aaaa, har hänt rätt mycket sedan jag bloggade sist hehe...ska försöka återberätta.
I fredags så cyklade jag och Tova till Astrad och mötte Hanna och Elin. Efter det cyklade vi och köpte lite fika och sen hem till Elin allihopa. Det var en välbehövlig och mysig eftermiddag med ett par goa! Åkte hem på kvällen, dagen efter så tog jag på förmiddagen det lugnt hemma. Eller ja. Jag egentränade i någon timme i det fina vädret, mest mage och lite kondition. Jobbigt var det. Sen solade jag och klippte gräset. Så lite gjorde jag.  Men på kvällen åkte jag till Erik efter att ha stressat till Petersburg och bussen med Fellan :-P Felicia åkte till Balders och jag åkte till Ryssby efter det!
 
När jag kom fram till han så åt vi lite tacos, kollade på film och allt det vanliga. Det var en asbra kväll verkligen! Bästaste på länge !! Ooooch på söndagen åkte jag hem i bussen tillsammans med Felicia igen och sen följde hon med mig hem. Vi åt och var ett tag, sen skildes vi åt för att om några timmar ses igen. Mamma och jag kom dit vid fem och överraskade henne lite, lämnade hennes presenter och så. Ja, hon fyllde år för två+ månader sen för er som vill veta xD Bättre sent än aldrig <3333 Vi åt god mat där och sen kollade jag och Felicia på film och åt godis hela kvällen. Babe 
 
Sen var det ny vecka igen. Måndag igår då alltså som jag redan har berättat om. Yaaaas. Hörs snart igen hörni! Nu ska jag läsa Ondskan <3<3<3
0 kommentarer